Portada Educación La Universidá 62 oxetivos pa cinco años de plan estratéxicu

La Universidá 62 oxetivos pa cinco años de plan estratéxicu

by redacción asturnews
Foto: Hugo Pardo Kuklinsk (https://www.flickr.com/photos/18016623@N00/)

La Universidá d’Uviéu dio a conocer ayeri la so propuesta de Plan Estratéxicu 2018-2022, que propón acciones en formación, actividá docente, investigación y modernización de recursos hasta algamar un total de 62 y plantegase como oxetivu baxar la edá media del profesoráu perembaxo de los 60 años en toles árees.

La Universidá d’Uviéu dio a conocer esta selmana d’entamu del cursu la so propuesta de Plan Estratéxicu 2018-2022. Tratase d’un documentu qu’entiesta los 62 oxetivos que la institución académica afitase pa los próximos cinco años y qu’enmarca en trés ámbitos d’actividá: formación, actividá docente y empleabilidá; investigación y tresferencia, y modernización de recursos y actualización tecnolóxica.

Colos 62 oxetivos, una vegada alcanzaos, confía «consiguir meyores índices calidable, relevancia y visibilidá internacional», amontar la so influencia nel territoriu y afaese a los cambeos que llegaron de la mano del nuevu mileniu no qu’a investigación y formación cimera #referir pa nun trate «empuesta a la irrelevancia». Ábrese agora un periodu d’información pública nel que, hasta’l 14 d’ochobre de 2018, podrán presentase suxerencies y comentarios al documentu.

Unu de los primeros oxetivos ye’l remocicamientu de les plantiyes de docentes ya investigadores. Con una edá media cimera a los 52 años na actualidá -cuatro puntos percima de la media nacional-, la Universidá alvierte de que «la xubilación d’una parte bien importante del profesoráu nos próximos años puede xenerar un vacíu difícil de suplir». Por eso plantégase la contratación de profesoráu ayudante doctor nes árees más avieyaes, ufiertar places de becarios post y predoctorales o desenvolver la figura de profesor contratáu doctor venceyáu. Midíes que tienen como fin llegar a 2022 con «cero árees con edá media del personal docente ya investigador premrriba los 60 años».

Otru de los oxetivos ye amenorgar la inestabilidá y precariedá salarial y dir minorando de forma progresiva la dedicación docente del profesoráu dende los 32 a los 24 creitos a lo más. Nel apartáu d’acciones estratéxiques n’investigación y tresferencia, plantégase la puesta en marcha d’un programa d’atracción y afitamientu de talentu, según la creación d’una convocatoria añal de beques predoctorales (de cuatro años de duración non prorrogables), pa doctores recién titulaos (un añu) y postdoctorales de reincorporación (trés años non prorrogables).

Tamién te podria gustar