Portada Educación La reforma de la Llaboral, que costará 50 millones, arranca con obres nel centru de formación profesional

La reforma de la Llaboral, que costará 50 millones, arranca con obres nel centru de formación profesional

by asturnet

El remocicamientu integral de la Universidá Llaboral pasa de proyectu a realidá. El Conseyu de Gobiernu autorizó na so xuntanza de güei l’aniciu de les obres nel edificiu xixonés, que camudará sustancialmente pa incorporar un centru d’arte, l’Institutu del Teatru y les dependencies de la radiotelevisión autonómica. Los trabayos costarán más de 50 millones d’euros y empezarán pola reforma’l centru de formación profesional.

Col alcuerdu d’esta mañana, l’Executivu asturianu cumple’l trámite caberu pal empiezu de les obres previstes nel denomináu Plan d’Usos de la Universidá Llaboral, un proyectu que quier convertir l’inmueble xixonés nun gran complexu multiusos d’equí a 2007 y cuya dotación presupuestaria yá fora avanzada hai unes selmanes pola conseyera de Cultura, Comunicación Social y Turismu, Ana Rosa Migoya.

De fechu, el Gobiernu abrió-y güei les puertes a la licitación de les obres nel antiguu centru de formación profesional, pero espera autorizar formalmente el restu de les intervenciones antes de la primavera prósima, en sucesives y regulares xuntances de los miembros del Executivu.

La primer inversión aprobada esta mañana pal proyectu pol Gobiernu’l Principáu ye de 7,5 millones d’euros. A l’adecuación de talleres de la Universidá Llaboral pa crear nellos un centru d’arte empobinaránse otros 9 millones, mientres que l’habilitación de les dependencies del Institutu del Teatru y les Artes Escéniques consumirá poco más de 11 millones d’euros.

Tamién te podria gustar