Portada Fiestes La Plataforma ‘Otres Feries son Posibles’ esixe un cambiu na política de festeyos de L.lena

La Plataforma ‘Otres Feries son Posibles’ esixe un cambiu na política de festeyos de L.lena

by asturnet

Redacción.

La ‘Plataforma otres feries son posibles’ de la que formen parte una riestra de los coleutivos culturales, de mocedá, y musicales más representativos del conceyu de L.lena emitía ayeri un comunicáu denunciando la política pa coles Feries del conceyu del gobiernu llocal. Nel comunicáu, l’agrupación denuncia “Sentímonos engañaos una vegada más y pescanciamos que la opinión pública tien que sabelo”.

La Plataforma informa que yá falara col equipu municipal del alcalde socialista Hugo Morán pa “solicitá-y al alacalde abrir un diálogu colos colectivos llocales que integrábamos esta plataforma”. Al añu siguiente “pasáu un añu ensin qu’esi diálogu se diera, ensin qu’el alcalde nin siquiera accediera a sentinos y ensin que l’equipu de gobiernu socialista camudara la so forma de xestionar les fasteres de festeyos, cultura y mocedá”, la Plataforma manifestóse pacificamente pidiendo esi diálogu.

Nesi momentu “l’alcalde promoetió públicamente al travies de los medios de comunicación abrir un diálogu colos colectivos que tamos dientro la Plataforma y dio anuncies de cambios en cuantes al diseñu del programa festivu, de manera que los colectivos pudieren aportar idegues”. Sicasí, la Plataforma denuncia que “entá a día de güei, nun nos convocó l’alcalde, qu’incumplió la so promesa de diálogu y tampoco hubo nengún cambiu nel mesmu”. La Plataforma quier aprovechar esti momentu de les eleiciones pa dar a conocer estos datos a la ciudadanía y qu’“en pasando les elleiciones del día 27 de mayu, seyan unos u otros, tean dispuestos a ser más dialogantes que Morán y los sos conceyales socialistes, y que se produza un cambiu nel modelu de xestión de manera qu’esta seya más participativa”.

Tamién te podria gustar