Portada Conceyos Los actos del Antroxu d’Avilés sumaron los 46.000 participantes

Los actos del Antroxu d’Avilés sumaron los 46.000 participantes

by redacción asturnews

El Antroxu d’Avilés llegó al so fin tres una selmana apinada d’actividaes, pero sobremanera, de muncha diversión. La conceyala de Festexos, Yolanda Alonso, realizó un balance positivu d’estos díes de fiesta qu’entamaron el pasáu miércoles 15 de febreru en Llaranes. Los actos más multitudinarios rexuntaron a un total de 46.000 participantes.

El Descensu de Galiana consolídase como’l gran favoritu del públicu, na so mayoría nueves. A los 25 artiluxos (8 peñes nueves) con una media de 30 persones per peña en redol a la construcción de los mesmos, sumir los miles de persones -en redol a 15.000- que se rexuntaron a lo llargo del percorríu para esfrutar del esbardie d’orixinalidá y creatividá que caracteriza a les peñes participantes. Amás, unes 10.000 persones siguieron la retresmisión del Descensu al traviés de Youtube.

Sígenlu tocantes a guarda de públicu’l Desfile de Antroxu d’ayeri martes, con unes 10.000 persones a lo llargo del so percorríu. La so retresmisión por Youtube rexuntó a 2.600 persones. Les propuestes musicales del vienres, sábadu y llunes, con 18.000 persones en total, la metá coincidiendo cola actuación de Tekila. El Discu Antroxu en Familia del domingu consolida’l respaldu de la ciudadanía, con más de 3.000 persones na plaza d’España.

El primer Baille y Concursu d’Amarutes de Antroxu, celebráu nel incomparable marcu del Teatru Palacio Valdés, foi xuna de les novedaes del programa festivu meyor sofitada pola ciudadanía, con 300 participantes na so primer edición. La otra novedá, el Antroxu Tradicional, encantó a neños y adultos por igual.

Les Mascotes Antroxáes vivieron unu de los sos meyores años con una participación de 24 canes, lo que supon una medría del 60% al respective de 2022. Nel Concursu de Murgues participaron seis agrupaciones, dos más que l’añu pasáu. Poro, el Concursu de Mascotes Antroxáes, y de Murgues, según la Ginkana Automovilística consolídense.

Tamién te podria gustar