Portada Comunicación Iniciativa y la Fundación Almastur presentaron la Xira pola Oficialidá

Iniciativa y la Fundación Almastur presentaron la Xira pola Oficialidá

by redacción asturnews
Iniciativa y la Fundación Almastur firmen un conveniu

Iván Llera, presidente d’Iniciativa pol Asturianu, y Carlos Rubiera, presidente de la Fundación Almastur,
presentaron esti xueves a los medios la campaña conxunta que van a entamar les dos entidaes baxo’l
títulu de ‘Xira pola Oficialidá’.Les organizaciones roblaron un conveniu de collaboración pa trabayar conxuntamente n’actividaes rellacionaes cola llingua y la cultura asturiana. Asinamesmo, la primer actividá conxunta que se pretende llevar alantre ye la ‘Xira pola oficialidá’ que consiste nuna movilización cívica que quier percorrer los conceyos d’Asturies nos próximos meses.

La ‘Xira pola Oficialidá’ quier ser una actividá itinerante nos conceyos asturianos y n’otros territorios d’España; pretendiendo involucrar a la ciudadanía y a les organizaciones con sensibilidá llingüística pa defender el drechu a la oficialidá. La idea del proyectu ye organizar en cada conceyu una selmana d’actividaes con una esposición de bibliografía del idioma (testos normativos y una muestra representativa de la lliteratura de la llingua), amás de charres, proyecciones y diferentes actos reivindicativos. El primer puntu d’entamu de la ‘Xira pola Oficialidá’ va ser Bimenes, por ser ésti un
conceyu hestóricu na defensa del idioma.

Dientro de la rueda de prensa p’anunciar la ‘Xira pola Oficialidá’ y la robla del conveniu de collaboración ente l’asociación de reivindicación llingüística y la fundación, presentóse tamién un manifiestu conxuntu que fundamenta la necesidá d’entamar una movilización ciudadana en defensa de la oficialidá de les llingües d’Asturies y que reclama’l drechu constitucional al reconocimientu de la oficialidá de los idiomes nel Estatutu d’Autonomía.

La Fundación Almastur, presidida por Carlos Rubiera, tien ente los sos fines l’estudiu, investigación, enseñanza, divulgación, promoción y defensa de la cultura asturiana en tolos sos aspectos y manifestaciones, tanto patrimoniales como de nueva creación.

Tamién te podria gustar