Portada Educación La ONU albidra que 850 millones de neños tán ensin clase pol coronavirus

La ONU albidra que 850 millones de neños tán ensin clase pol coronavirus

by redacción asturnews

Solo en China, orixe de la pandemia global, la organización envalora que más de 278 millones de neños y mozos viéronse afectaes pola paralización de les clases nos distintos niveles educativos. India, el segundu mayor país per númberu d’alumnos, dica agora solo rexistró zarros alcontraos.

La directora executiva del Fondu de Naciones Xuníes para la Infancia (UNICEF), Henrietta Fore, aludió al zarru de los colexos como xuno de los efectos d’una pandemia que tresmanó «» la vida de munchos. «Ye un territoriu desconocíu para toos», almitió nun comunicáu.

Fore alvirtió de que «la necesidá d’ayuda nunca fuera tan grande» y apeló a la solidaridá internacional, principalmente «para ayudar a los que nun tienen nada o a naide».

«Nunca antes el nuesu llabor d’apurrir a los neños servicios de salú, educación, nutrición y protección fuera tan importante. Hai millones de neños desarraigados, afectaos por guerres, morriendo por enfermedaes prevenibles, que nun van a la escuela o que nun reciben les vacunes que precisen», amestó.

Tamién te podria gustar