Portada Sociedá IAS ve ‘ridículu y parcial’ l’informe del Conseyu Consultivu sobre la reforma del Estatutu

IAS ve ‘ridículu y parcial’ l’informe del Conseyu Consultivu sobre la reforma del Estatutu

by asturnet

El portavoz d’Izquierda Asturiana (IAS), Ignaciu Llope, calificó de ‘tomadura de pelo delirante’ les primeres informaciones qu’adelanten les conclusiones del informe del Conseyu Consultivu sobre la reforma del Estatutu asturianu. Llope que calificó al organismu como ‘conseyu d’afines a la FSA’, criticó la parcialidá de los tecnicos qu’opinaron sobre aspectos que dependen ‘de decisiones polítiques’.

Énte les primeres informaciones qu’adelanten les conclusiones del Conseyu Consultivu al que se-y pidió un informe sobre la prósima reforma del estatutu d’autonomía asturianu, el portavoz d’Izquierda Asturiana (IAS) Ignaciu Llope alvirtió ayeri de qu’ ‘esta ye una más de les tomadures de pelo institucionalizaes coles que’l gobiernu asturianu insulta a la intelixencia de los asturianos y asturianes’ nun procesu que calificó de ‘delirante’.

Dende IAS ven ‘ridículo’ ‘l solicitar un informe sobre aspectos que dependen de ‘decisiones estrictamente polítiques ente los que nun esiste la mínima duda sobre la constituicionalidá’ y según Llope, les conclusiones adelantaes d’estes opiniones vienen d’un ‘conseyu d’afines que ratifiquen les tesis defendíes pola FSA sobre lo que ye Asturies’.

Pa Llope la opinión de los miembros del Conseyu Consultivu sobre si Asturies debe llamase comunidá, rexón o nacionalidá ‘nun val más que la de cualesquier otru ciudadanu, yá que nun espresa más qu’una opción política’. Y manifestó la gravedá de les referencies del Conseyu a la oficialidá del asturianu yá que ‘traten de crear una alarma social inxustificada resaltando la oposición de dellos sectores a la normalización llingüística y obviando que la mayoría de la ciudadanía apoya abiertamente una reforma qu’incluya la oficialidá’.

Tamién te podria gustar