Portada Conceyos Entama la inscripción nos 9 nuevos Talleres d’Igualdá d’Avilés

Entama la inscripción nos 9 nuevos Talleres d’Igualdá d’Avilés

by redacción asturnews

La conceyalía d’Igualdá del Conceyu d’Avilés tien programaos 9 talleres gratuitos de participación social pa muyeres que se van impartir nos meses de setiembre, ochobre, noviembre y avientu y pa los que ya puen inscribise los interesaos.

El periodu d’inscripción pa estos talleres gratuitos de participación social pa muyeres abre esti xueves 14 de setiembre. Son gratuitos y van impartise na Casa d’Alcuentros de les Muyeres (Edificiu Fueru) y el Centru de Dinamización Tecnolóxica de Marcos del Torniello.

Estes actividaes tomen distintes temátiques relatives al desenvolvimientu personal y emocional, el cultural con perspectiva de xéneru y el tecnolóxicu o dixital. Llevaranse a cabu na Casa d’Alcuentru de les Muyeres, edificiu Fueru (C/ Fernando Morán 26) sacante los talleres de desenvolvimientu tecnolóxicu y dixital que se desenvuelven nel Centru de Dinamización Tecnolóxica de la cai Marcos del Torniello, 34.

A lo llargo del próximu trimestre podrán entamase actividaes complementaries a los talleres que sían propuestes tanto poles organizadores como poles muyeres que lleven a cabu los talleres, como visites en grupu a esposiciones o recursos municipales, charres-coloquiu o conferencies. Na primer edición d’anguaño yá se desenvolvieron 20 talleres y xuna visita empuesta pol cascu históricu con perspectiva de xéneru con una participación de 233 muyeres.

Les inscripciones (máximu de 5 talleres per persona), pueden realizase a partir d’esti 14 de setiembre en www.aviles.es/TSAviles  y nes sedes del Serviciu d’Atención Ciudadana: Plaza d’España, 1. Llunes, miércoles y vienres de 8:00 a 14:30 hores. Martes y xueves de 8.00 a 17.00 hores Centro de Servicios Municipales El Focu en Villalegre (C/Santa Apolonia, 126): De llunes a vienres de 8:00 a 14:30 hores.

Equí puen vese los talleres previstos

Tamién te podria gustar