Portada Cine El nuevu ‘Blade Runner’ va llevar por títulu ‘Blade Runner 2049’

El nuevu ‘Blade Runner’ va llevar por títulu ‘Blade Runner 2049’

by redacción asturnews
Foto: Bill Lile (https://www.flickr.com/photos/blile59/)

L’estudiu Warner Bros anunció que la remortina del clásicu de la ciencia ficción Blade Runner va llevar por títulu Blade Runner 2049 y va llegar a les sales estadounidenses esactamente dientro d’un añu, el 6 d’ochobre de 2017.

La cinta va ser dirixida pol canadiense Denis Villeneuve y va cuntar con una repartida liderada por Ryan Gosling, Harrison Ford, Jared Leto, Robin Wright y la cubana Ana d’Armes. Tamién van apaecer Mackenzie Davis, Dave Bautista, Lennie James y Barkhad Abdi, ente otros.

El guion ye obra de Hampton Fancher, coguionista del filme orixinal, y Michael Green, que se basaron nuna idea concebida por el mesmu Fancher y Ridley Scott, director de la primer entrega. Lo único que tescendió sobre la película ye que la hestoria va escurrir delles décades dempués de los fechos socedíos na primer parte.

La hestoria de Blade Runner (1982) escurría nun Los Ánxeles futurista, nel añu 2019, onde l’home creó clones llamaos “replicantes”, emplegaos pa llabores peligrosos. Pero esos “replicantes” remontar contra los sos fabricantes nuna colonia espacial, lo qu’anicia un enfrentamientu ente ceador y criatura.

Deckard, el personaxe de Ford, ye unu de los encargaos de dar caza a los “replicantes” que s’escaparon de la colonia, tornaron a la Tierra y escuéndense en Los Ánxeles.

Tamién te podria gustar