Portada Educación El Gobiernu reactiva l’Observatoriu de Convivencia Escolar

El Gobiernu reactiva l’Observatoriu de Convivencia Escolar

by redacción asturnews
Foto: La Moncloa - Gobierno de España (https://www.flickr.com/photos/lamoncloa_gob_es/)

El Conseyu de Ministros aprobó esti vienres 12 d’avientu’l Real decretu que modifica’l testu que regula la creación del Observatoriu Estatal para la Convivencia Escolar de 2007, y que nun se convocó dende va siete años.

“Esti observatoriu axuntárase en trés causes. Había qu’afaer la so composición y adecuación a les nueves formes d’acosu escolar, como ye’l ‘ciberbullying’, y paecíanos que yera demasiáu grande”, argumentó’l ministru d’Educación y voceru del Gobiernu, Íñigo Méndez de Vigo, na rueda de prensa posterior al Conseyu de Ministros. El titular d’Educación, qu’amás ye’l presidente d’esti órganu consultivu -integráu por representantes de la comunidá educativa, comunidaes autónomes, la Federación Española de Conceyos y Provincies o los ministerios de Sanidá o Interior- señaló tamién qu’esta reforma respuende a una de les midíes del Plan Estatal de Convivencia Escolar, presentáu al Conseyu de Ministros va un añu.

El Conseyu de Ministros aprobó esti vienres 12 d’avientu’l Real decretu que modifica’l testu que regula la creación del Observatoriu Estatal para la Convivencia Escolar de 2007, y que nun se convocó dende va siete años. “Esti observatoriu axuntárase en trés causes. Había qu’afaer la so composición y adecuación a les nueves formes d’acoso escolar, como ye’l ‘ciberbullying’, y paecíanos que yera demasiáu grande”, argumentó’l ministru d’Educación y vocera del Gobiernu, Íñigo Méndez de Vigo, na rueda de prensa posterior al Conseyu de Ministros.

Coles mesmes, De Vigo señaló que la reforma busca reforzar la “operatividá y eficacia” d’esti organismu, que, según esplicaron dende’l so departamentu nun comunicáu, el nuevu decretu amenorga de 71 a 47 los sos miembros, anque abre la participación nel mesmu a los colectivos de familia, mocedá y discapacidá como’l CERMI.

Casi 10.000 casos d’acosu escolar nun añu d’esti Plan estratéxicu, una de les principales midíes puestes en marcha hai daqué más d’un añu ye’l teléfonu contra l’acoso escolar 900018018, qu’atendió dende la so puesta en marcha’l 1 de payares de 2016 hasta’l 10 de xineru de 2018 un total de 28.065 llamaes, de les cualos 9.779 estúdiense como posibles casos d’acoso escolar. Sicasí, el Ministeriu d’Educación nun tien datos actualizaos d’incidencia del acosos escolar nes aules españoles -los postreros son de 2010- nin fixo públicu entá l’analís de les llamaes al so teléfonu contra l’acosu.

Tamién te podria gustar