Portada Educación El 32% del profesoráu astur trabaya más hores de les alcordaes

El 32% del profesoráu astur trabaya más hores de les alcordaes

by redacción asturnews

El 32% de los docentes trabaya más hores de les alcordaes colo que nun se cumplen n’Asturies los pautos horarios que falen de 18 hores en Secundaria cuando sigún los sindicatos se tan trabayando 19, 20 ya inclusive 21 hores.

Tres munchos tiempu de reivindicaciones y docenes de concentraciones del profesoráu asturianu, en payares de 2018 llogróse devolver a el profesores de Secundaria una parte de los derechos que los docentes perdieren mientres la crisis económica. Tratar de les 18 hores lectives. Nel añu 2012, el Gobiernu del Partíu Popular aumentar a 20. Lo dicho, a finales de 2018 llegar a un alcuerdu, non ensin dificultaes y diferencies ente los sindicatos. La midida, dixo la conseyería, costaría 19 millones d’euros a les arques públiques.

En teoría, esi alcuerdu (xuntu con delles otres midíes roblaes nel mesmu momentu) tenía d’entrar a valir nesti cursu. Pero nun ta siendo asina. Siquier non del tou. La comisión encargada de faer el siguimientu d’esti pactu caltuvo xuna xunta ayeri. Y anque los datos que la conseyería ufiertó nun tán actualizaos, sinón que son a fecha de payares, comprobóse qu’entá xuna parte importante del profesoráu de Secundaria que nun ta cumpliendo coles 18 hores lectives, sinón que ta trabayando 19, 20 ya inclusive 21 hores.

Llevaben alvertir los sindicatos dende l’entamu de cursu y finalmente les cifres diéron-yos la razón. Un 68% de la plantiya ta afaciéndose, pero’l 32% restante, non. Hai un 3% que, como queda dichu, inclusive ta faciendo 21 hores lectives. El porcentaxe ye entá menor que primero que se tomara la midida d’aumentar l’horariu lectivu a 20 hores. Nel cursu 2010-2011, ello ye que col retayu ensin aplicar entá, el 71% de los docentes de Secundaria faía 18 hores lectives a la selmana.

Per otra parte, na xunta caltenida esta selmana, na que participó’l director xeneral de Personal Docente, Miguel Ángel Barón, informóse tamién de qu’hasta payares 6.735 profesores solicitaren y tramitaren el so carné docente (midida que s’incluyó nel mesmu alcuerdu de la vuelta a les 18 hores lectives).

Dende CC OO tamién culparon ayeri a la Conseyería d’Educación de nun tar cumpliendo cola so palabra y, mientres, caltien la so campaña de protesta por que los docentes mayores de 55 años puedan amenorgar tamién el so horariu. Profesores de toa Asturies empezaron a celebrar concentraciones a les puertes de los IES. La última foi la vez de los institutos Xovellanos, Doña Jimena y Fernández Vallín, los trés de Xixón.

Tamién te podria gustar