Portada Conceyos A la vienta les entraes pal conciertu de Rock con Ñ

A la vienta les entraes pal conciertu de Rock con Ñ

by redacción asturnews

Yá s’atopen a la vienta les entraes pa poer asistir al conciertu de la banda Rock con Ñ el 5 de febreru, a partir de les 21 hores, nel Auditoriu de la Casa de Cultura. L’actuación enmarcarase nel próximu ciclu de conciertos de Factoría Sound pa los meses de xineru a marzu de 2022.

Rock con Ñ ta integrada por músicos que formaron parte de bandes mítiques del rock español de los 80 como Asfaltu (Arturo García y Nachu de Lucas), Burning (Carlos Guardáu), Topu (Luis Cruz), Sangre Azul (Juanjo Meleru), y Craniu (Johan Cheka).

Los sos conciertos son un espectáculu únicu que yá emocionó a miles de persones dende la so presentación el pasáu mes de xunu en Madrid. Va Ser una hora y media d’ésitos como Voi Aguantar, de Barón Coloráu; Díes d’escuela, d’Asfaltu; Sábadu a la nueche, de Moris; Nun hai tregua, de Barricada, ente otros munchos himnos del rock español de la dómina.

Dende la so creación, Rock con Ñ amenó l’interés de los medios por tratar se d’un homenaxe únicu, fechu polos mesmos artistes que componen los grupos homenaxaos, conformando xuna especie de selección española del rock”.

Les entraes pueden adquirise en https://entradas.liberbank.es/palaciovaldes y na taquilla de la Casa de Cultura.

Tamién te podria gustar