Portada Comunicación Un 80 por cientu de los ciudadanos apoya la tv autonómica, según la Unión de Consumidores

Un 80 por cientu de los ciudadanos apoya la tv autonómica, según la Unión de Consumidores

by asturnet

Un 80 por cientu de los ciudadanos sofita la creación de la tv autonómica, según una encuesta de la Unión de Consumidores d’Asturies ellaborada ente los usuarios que formularon consultes al gabinete xurídicu d’esa entidá. El Gobiernu nomó güei formalmente al periodista y profesor José Ramón Pérez Ornia como director xeneral del nuevu ente públicu de comunicación.

Pa realizar la so estimación, los representantes de los consumidores entrugáron-yos a los ciudadanos ente los pasaos 11 y 13 de xineru y constataron que la práctica unanimidá de los encuestaos -un 94 por cientu- nun tán satisfechos cola programación televisiva qu’anguaño ufren les distintes cadenes n’Asturies.

Esi altu porcentaxe baxa al 88 por cientu nel casu de los ciudadanos qu’albidren necesaria una mayor presencia nes pantalles de lo qu’asocede nel Principáu, reclamación que se relaciona directamente cola creación d’una nueva radiotelevisión pública qu’espeye lo qu’asocede nel Principáu.

La Unión de Consumidores d’Asturies -cuyu presidente, Dacio Alonso, presentó esta mañana los datos del sondéu- cuenta con un representante nel conseyu consultivu de la tv autonómica, cargu qu’ocupa Daniel Vega. L’envís declaráu de la entidá presidida por Alonso ye mirar pola pluralidá nos conteníos y pola atención a les comarques alloñaes del triángulu central d’Asturies pa qu’oriente y occidente tengan un pesu propiu na programación.

El Conseyu de Gobiernu nomó güei de forma oficial a José Ramón Pérez Ornia como director xeneral de la nueva radiotelevisión pública asturiana, trámite que completa formalmente la creación y puesta en marcha de la tv enriba de tres pegollos: los conseyos d’alministración y comunicación -dambos yá constituyíos- y el propiu director, qu’agora entainará tolos pasos pal aniciu de les emisiones. Pérez Ornia tomará posesión el prósimu 31 de xineru.

Tamién te podria gustar