Portada Música L’Academia de la Música abre la votación pa escoyer los finalistes de la meyor canción n’asturianu

L’Academia de la Música abre la votación pa escoyer los finalistes de la meyor canción n’asturianu

by asturnet

Segunda fase. L’Academia de la Música abre la votación pa escoyer los tres finalistes del premiu a la meyor canción en llingua asturiana de 2004, a partir d’un llistáu nel que s’inclúin los intérpretes Toli Morilla y Rafa Lorenzo y con un plazu de votaciones que se pesllará’l 13 de febreru. El nome de los finalistes conoceráse a finales d’esi mesmu mes.

Asina, l’Academia apura l’unvíu a los sos socios de papeletes pa que materialicen el so votu por corréu ordinariu, o bien una clave pa qu’emitan el so sufraxu vía web, en dambos casos antes del domingu 13 de febreru. De la votación saldrán los tres finalistes que viaxarán a Madrid pa participar na gala d’entrega de los IX Premios de la Música, n’abril.

Ente los grupos y solistes qu’opten a recibir el galardón al meyor cantar n’asturianu editáu ente avientu de 2003 y payares de 2004 figuren, como incorporaciones d’última hora, los intérpretes Toli Morilla, que l’añu pasáu asoleyó’l discu acústicu ‘Nueche d’insomniu’ a partir de testos de poetes asturianos, y Rafael Lorenzo, quien grabó los temes ‘Ye navidá’ y ‘Lluceru de Navidá’ nel discu collectivu ‘Navidad en Asturias’.

Xunta él, Chus Pedro Suárez concurre con ‘Agora sal a bailar’, un tema d’orixe tradicional con igües del propiu Chus Pedro y de Gabino Antuña. El folk ta presente con ‘Lin’, cantar escritu por Lilian Fernández ya interpretáu por Deua Dubra, y ‘Nun nos dexen’, interpretáu por Tarañu y obra de José Luis Díaz; y Skanda y La Tarrancha compiten, respectivamente, colos temes ‘Sangre d’ochobre’ y ‘Presente indicativu del verbu nun trabayar’.

Na edición d’esti añu ta tamién presente, como aspirante, el controvertíu ganador de 2004, el compositor Pepín Robles, qu’entra a concursu col tema ‘La Pola de Siero’, interpretáu por Vicente Díaz. Robles fízose col galardón a la meyor canción en llingua asturiana de 2003 por ‘Nunca Máis’, un tema cantáu por Manolo Morán y dafechu cuestionáu como representativu de la música fecha n’asturianu a lo llargo d’esi añu.

Tamién te podria gustar