Portada Fiestes O’Funk’illo y Las Niñas pondrán-y música al antroxu d’Avilés, dedicáu al mundu de los monstruos

O’Funk’illo y Las Niñas pondrán-y música al antroxu d’Avilés, dedicáu al mundu de los monstruos

by asturnet

Avilés, monstruosu. La villa cellebrará’l so antroxu de 2005 alredor del universu de les creatures pantástiques, nuna folixa qu’incorpora un día adicional de fiesta llocal y a la que-y pondrán música los artistes O’Funk’illo y Las Niñas. El Descensu de Galiana, concursos infantiles, murgues y charangues protagonizarán l’antroxu con un programa que s’abre el prósimu 28 de xineru.

Esi día quedará abierta al públicu, nel palaciu de Valdecarzana, una esposición de fotografíes sobro’l Descensu de la cai Galiana, que cumple esti añu la so edición númberu 28. Nos prolegómenos de la folixa entren tamién la presentación de la revista ‘La sardina arenque’ (31 de xineru), la entrega de distinciones al ‘Rei del Goxu y de la Faba’ (2 de febreru) y les tradicionales meriendes y cenes de comadres (xueves 3).

Formalmente, l’Antroxu d’Avilés empezará’l vienres 4 de febreru col pregón de les fiestes na plaza’l Parche y tendrá’l so episodiu principal al otru día, sábadu, nel Descensu Internacional de Galiana, que recorrerá tamién les cais San Francisco y La Cámara con final en Les Meanes. O’Funk’illo actuará esa nueche na plaza’l Parche.

Depués d’estremaos actos festivos el domingu, el llunes d’antroxu la música pondránla, tamién na plaza’l Parche, Las Niñas. Como novedá pa esta edición, los avilesinos esfrutarán de fiesta llocal el martes 8 de febreru, yá que’l día de San Agustín -patronu’l municipiu- cai esti añu de domingu. Un desfile de carroces y l’intierru de la sardina pesllarán el programa festivu.

Programa íntegru na web del Ayuntamientu d’Avilés

Tamién te podria gustar