Portada Educación La Universidá coedita un llibru pa lluchar contra les faltes d’ortografía de los estudiantes

La Universidá coedita un llibru pa lluchar contra les faltes d’ortografía de los estudiantes

by asturnet

Guerra a les faltes d’ortografía. La Universidá d’Uviéu asoleya, en comuña con Ediciones Nobel, el llibru ‘Escribir sin faltas’, col que’l caderalgu de Llingua Española quier apurrir un manual qu’ayude a evitar testos incorrectos nes plumes y ordenadores de los universitarios y de los ciudadanos en xeneral.

El manual ortográficu, cuya presentación ta prevista pa les 20 hores de guei nel Aula Magna del edificiu hestóricu de la Universidá, allugáu na cai San Franciscu d’Uviéu, repasa a lo llargo de 263 páxines les principales normes de la escritura ya incorpora razonamientos nos que se-yos precisa a los llectores por qué les pallabres s’edifiquen d’una manera y non d’otra distinta.

Asina, el testu redactáu pol caderalgu Jose Antonio Martínez, director del departamentu de Llingua Española de la Facultá de Filoloxía de la Universidá d’Uviéu, dicta les riegles de la construcción de testos incorporando amás cuadros con resúmenes y curiosidaes pa facilitar la memorización de les normes, que según sucesives encuestes son cada vegada mas ignoraes por parte de los más mozos.

De fechu, la mocedá española asítiase a la cola d’Europa nel manexu de la escritura como vía esencial de comunicación: Un altu porcentaxe de xóvenes ye incapaz d’espresase correctamente por escrito y una tasa tamién abondosa nin siquiera ye quien a entender dafechu un testu depués de lleelu.

Ficha’l manual na web d’Ediciones Nobel

Tamién te podria gustar