Portada Política N’ast coincide con Cascos na denuncia de los insultos del PP al asturianu pero píde-y qu’asuma la necesidá d’oficialidá

N’ast coincide con Cascos na denuncia de los insultos del PP al asturianu pero píde-y qu’asuma la necesidá d’oficialidá

by asturnet

L’asociación N’ast, dedicada a la defensa de los drechos llingüísticos de los asturianos, denunció esta fin de selmana la postura de Francisco Álvarez-Cascos, ex miembru del Partíu Popular embarcáu agora nuna nueva aventura política de tintes rexonalistes. N’ast coincide col ex secretariu xeneral del PP na so denuncia de los “reiteraos insultos a la llingua asturiana per parte del PP”, pero desixen que se replantegue la so postura respectu a la oficialidá, dempués de que declare nos medios que “perxudica al bable”.

N’ast albidra estes declaraciones “infantiles ya inresponsables” yá que, recuerden, “la oficialidá ye un drechu indiscutible pa los asturianos y la única vía pa garantizar la pervivencia de la nuesa llingua”. Pa esta asociación, Cascos daña el llabor de les persones y asociaciones que “como nós, llevamos munchos años desixendo la Oficialidá como únicu marcu llegal posible pa la llingua asturiana”. Píden-y a Cascos “mayor respetu pa cola llingua asturiana”.

Tamién te podria gustar