Portada Política N’ast denuncia’l mercáu flamencu rocieru de Noreña por “invasión cultural”

N’ast denuncia’l mercáu flamencu rocieru de Noreña por “invasión cultural”

by asturnet

N’Ast denuncia lo que camienta “un nuevu episodiu de la permanente invasión flamenquista”. En Noreña va cellebrase estos díes, 4, 5 y 6 de mayu un mercáu flamencu rocieru por decisión del gobiernu del conceyu, dirixíu pol PSOE, y que dende N’ast recuerden “llamentablemente famosu poles sos agresiones al conxuntu del patrimoniu cultural y llingüísticu del País”.

La organización camienta que “lo afayaizo nun país normal, ello ye, nun país non sometíu a dengún procesu de colonización cultural, sedría entamar espacios comerciales y festivos que vitalizaren tanto los elementos culturales autóctonos como al pequeñu comerciu llocal”, polo que denuncien que’l gobiernu llocal “opte por amestase a la dinámica flamenquista y promover un eventu aculturizador en collaboración cola empresa Heracles e Hispania”.

N’ast llamenta que “de siguise con esti procesu del flamenquismu, que nun hai qu’escaecer que ye la variedá más rancia y reaccionaria del nacionalismu españolista, va acabar hasta sustituyendo los elementos culturales asturianos na mesma Cuadonga, trubiecu de la nacionalidá asturiana”.

Poro, consideren que la situación ye “incaltenible” y dende N’Ast faen un llamamientu los vecinos y vecines del conceyu de Noreña pa manifestase viviegamente escontra esti eventu. “La Hestoria enséñamos que los pueblos invadíos nun tienen más camín pa evitar la so desapaición qu’el de la movilización y la llucha”, rematen dende N’ast na so nota de prensa al rodiu d’esta cuestión.

Tamién te podria gustar