Portada Sociedá Migoya afirma que la oficialidá lleva a una imposición y que los ciudadanos apuesten pola voluntariedá

Migoya afirma que la oficialidá lleva a una imposición y que los ciudadanos apuesten pola voluntariedá

by asturnet

La conseyera de Cultura Ana Rosa Migoya afirmó esti martes 31 que la recoyida de la oficialidá nel nuevu estatutu diba ser “una imposición pa munchos ciudadanos” y que dende’l PSOE “trabayamos pola llibertá y la pola opción de poder elexir”, una posición que la portavoz del gobiernu asturianu dixo compartir “personalmente”. Migoya descalificó les encuestes del equipu de Llera Ramo porque “ya se sabe que les encuestes dependen de los items que recueyan”, afirmó.

La titular de Cultura fexo estes declaraciones nel cursu d’una entrevista nel Canal 10 del grupu Vocento na que fue especialmente contundente respective a la posibilidá de reconocer l’asturianu como idioma oficial de la nuestra comunidá: “la mayoría de los ciudadanos opten pola llibertá y la voluntariedá” y que al pesar de que los asturianos «sienten amor pola so cultura y pola so llingua», eso nun significa «que demanden la oficialidá».

Ana Rosa Migoya declaró en Canal 10 que respective al tratamientu llegal del asturianu “El PSOE siempre fue mui claru” y qu’ella compartía “personalmente” esa posición.

Tamién te podria gustar