Portada Mundu L’usu de redes sociales xorrez en tiempos de cuarentena n’América Llatina

L’usu de redes sociales xorrez en tiempos de cuarentena n’América Llatina

by redacción asturnews

Los ciudadanos de Llatinoamérica tienen distintes formes de reaccionar énte’l confinamientu impuestu pola pandemia de coronavirus. Cuando se trata de comportamientu en redes sociales, los internautes de la rexón llatinoamericana tán ente los más activos a nivel mundial.

Sicasí, mientres les selmanes nes que tolos gobiernos llatinoamericanos adoptaron dalgún tipu de midida d’aislamientu social, l’actividá online de los usuarios d’estes plataformes sufrió grandes oscilaciones.

En Chile, que s’atopa ente les naciones más afectaes pola pandemia na rexón, el númberu de publicaciones realizaes en redes sociales creció un 53% en marzu de 2020, con respectu al mesmu mes del añu anterior. Como amuesa esti gráficu de Statista en base a los datos de Shareablee y comScore, Brasil ye otru de los territorios onde los usuarios de redes amosáronse más estravertíos, con una medría de casi 37% nel númberu de posts en Facebook, Instagram y Twitter.

N’otros Estaos como Ecuador y Panamá, que tamién fueron dalgunos de los más cutíos pol biltu de COVID-19, los internautes prefirieron empresta-y menos atención a les redes mientres la cuarentena. En Panamá, les publicaciones nestes plataformes sufrieron xuna cayida del 54%, ente que n’Ecuador menguaron abargana del 31%.

Fuente: https://es.statista.com

Tamién te podria gustar