Portada Escéniques Los dueños del Arango aseguren que tienen peslláu l’alcuerdu con Corporación Dermoestética

Los dueños del Arango aseguren que tienen peslláu l’alcuerdu con Corporación Dermoestética

by asturnet

Alcuerdu peslláu pa que l’Arango funcione como una macroclínica d’estética a lo menos pa los prósimos venti años. Asina lo sostién na edición de güei del diariu ‘El Comercio’ Manuel Fernández-Arango, voceru de los propietarios, según el cual el propósitu de l’alcaldesa de Xixón de mediar na negociación entre los dueños del teatru y Corporación Dermoestética precipitó la firma de los últimos propietarios que yeren reticentes a esti alcuerdu.

De ser asina, el compromisu de la rexidora xixonesa, la socialista Paz Fernández Felgueroso, qu’hai agora una selmana anunció que ‘conxelaría’ la negociación con Dermoestética pa ganar tiempu y busca-y al Arango un usu cultural, tendría valío pa lo contrario que pretendía: Animar a los dueños del céntricu coliséu a entainar la firma del alcuerdu con Corporación Dermoestética.

Siempre según les declaraciones de Fernández-Arango a ‘El Comercio’, el contratu pactáu cola multinacional d’estética prevé que’l teatru se-y alquile a Dermoestética por un tiempu de venti años, ya inclúi una cláusula na que s’afita que l’alcuerdu tará en vigor de sutaque se faiga la obra necesaria pa reconvertir la sala en clínica privada.

Pol so llau, la plataforma ‘Cultura pal Arango’, que defende la recuperación del inmueble como espaciu cultural con aval municipal, realizó ayeri una nueva concentración énte’l teatru y anuncia que mantién la convocatoria de la manifestación que tien prevista pal xueves 16 de setiembre.

Tamién te podria gustar