Portada Cine El Festival de Cine de Xixón centra’l so programa en Peter Watkins, Tsai Ming-liang y Lukas Moodysson

El Festival de Cine de Xixón centra’l so programa en Peter Watkins, Tsai Ming-liang y Lukas Moodysson

by asturnet

El británicu Peter Watkins, el taiwanés Tsai Ming-liang y el suecu Lukas Moodysson. El 42 Festival Internacional de Cine de Xixón, qu’albergará unes 250 proyecciones del 25 de payares al 3 d’avientu, centrará’l so programa en tres ciclos monográficos dedicaos a esos tres directores, nuna edición que s’ocupará tamién del nuevu cine norteamericanu y cuyos organizadores quieren afitar como una amuesa alternativa a la “uniformidá formal y narrativa” de les grandes factoríes audiovisuales.

Nesos términos se pronunció esta mañana en Xixón el director del festival, José Luis Cienfuegos, que destacó como novedaes de la prósima edición del certame l’aumentu nel númberu d’espacios de proyección -esti añu sedrán 8 sales “funcionando a tou tren”, una más qu’en 2003- y l’espoxigue del presupuestu’l festival hasta los 722.000 euros, con un novedosu crecimientu nel apoyu económicu’l Ministeriu de Cultura, qu’hasta agora venía sofitando’l certame xixonés con una cantidá invariable.

Na so edición númberu 42, el Festival Internacional de Xixón quier ser un escaparate del cine “distintu, el más vivu, xuvenil, frescu ya independiente”, en pallabres del conceyal xixonés de Festeyos, Ivan Álvarez Raja, y pa ello, amás de llevar a la ciudá a la triada de directores ‘fetiche’ polos que s’apuesta esti añu, l’eventu lideráu por Cienfuegos dedicará-y un ciclu a los cines “periféricos” realizaos en Norteamérica al marxe de los parámetros dominantes en Hollywood.

D’esi espaciu monográficu, nel que se-yos pasará revista a les corrientes pop, documental, ‘underground’ ya independiente ‘made in USA’, habrá espaciu amás pa los denominaos ‘nuevos bárbaros’ de Hollywood, y toles pieces proyectaes cuayarán na edición d’una monografía de más de 500 páxines coordinada por Antonio Weinrichter y Roberto Cueto, como cuarta aportación del festival xixonés a la crónica de la nueva cinematografía.

Lo que Cienfuegos, Álvarez Raja y el propiu Roberto Cueto presentaron güei en Xixón ye un primer avance de la programación del certame. El programa completu incluyirá, xunta los ciclos anunciaos esta mañana, l’habitual sección oficial a concursu, el monográficu ‘Enfants terribles’, el ciclu ‘Esbilla’ y varies sesiones de curiumetraxes, amén de conciertos y esposiciones paraleles.

Web oficial del Festival Internacional de Cine de Xixón

Tamién te podria gustar