Portada Sociedá Los ciudadanos suspenden a los políticos en materia de promoción llingüística

Los ciudadanos suspenden a los políticos en materia de promoción llingüística

by asturnet

Si los datos de la Primer Encuesta Sociollingüística Municipal de Xixón son estrapolables al conxuntu de la sociedá asturiana, talo afirma l’autor del estudiu, Francisco Llera Ramo, la ciudadanía suspende a l’administración política en materia llingüística y demanda mayoritariamente midíes normalizadores.

Na valoración de l’actuación de les instituciones autonómiques y municipales xixoneses na promoción de la llingua asturiana los encuestaos pol equipu dirixíu por Llera Ramo un 10,0 por cientu afirma que’l Principáu nun fai nada y un 8,8 que tampoco l’Ayuntamientu fai dalgo; un 35,3 consideren que’l Principáu fai “más bien poco”, un datu que ye casi hermanu al de la valoración del conceyu con un 34,2 %. Namás un 30% considera que l’administración autonómica “fai dalgo” y un 32 % que lo fai l’Ayuntamientu.

Los anteriores son dellos de los datos obteníos pol equipu Euskobarometro nel so trabayu de campu en Xixón, un estudiu fechu al través de seiscientos cuestionarios personales distribuíos pelos distintos barrios y fasteres del conceyu playu. De les conclusiones xenerales, los autores de la encuesta destaquen per un llau la importante actitú positiva de los xixoneses hacia la normalización y la enseñanza como les señes d’alarma que se detecten nel retrocesu social y xeneracional del idioma.

Tamién te podria gustar