Portada Comunicación La Fundación Príncipe d’Asturies abre’l plazu pa presentar candidatures a los Premios

La Fundación Príncipe d’Asturies abre’l plazu pa presentar candidatures a los Premios

by asturnet

La Fundación Príncipe d’Asturies acaba d’abrir el plazu de presentación de candidatures a los premios que lleven el so nome y qu’esti añu cumplen la so vixesimosesta edición. Miles de folletos tán distribuyéndose per tol mundu pa que la información sobre les propuestes de candidatos llegue a los más llugares posibles.

La convocatoria pa presentar candidatures a los galardones de la FPA tien la so fecha llende el 15 de marzu a nun ser pa les propuestes a los premios de Concordia y Deportes que fina el 28 de xunetu. Les candidatures pueden presentase na sé de la Fundación, por corréu postal, corréu electrónicu (info@fpa.es) o nes embaxaes o representaciones consulares españoles nel extranxero.

Los Premios Príncipe d’Asturies son ocho: Comunicación y Humanidades, Artes, Lletres, Ciencias Sociales, Investigación Científica y Técnica, Cooperación Internacional, Deportes y Concordia. Según los Estatutos de la Fundación, tán destinaos “a galardonar el llabor científico, técnico, cultural, social y humano fecho por persones, equipos de trabayu o instituciones nel ámbitu internacional.

Fundación Príncipe d’Asturies

Tamién te podria gustar