Portada Fiestes Los Centros asturianos celebraron el Día d’Asturies

Los Centros asturianos celebraron el Día d’Asturies

by redacción asturnews
Asturianos vestíos col traxe tradicional nel Día d'Asturies na Grande-Place

Esta fin de Selmana, munchos centros asturianos espardíos pel mundu, como los de Bruxeles na Grande-Place o Barcelona nes sos instalaciones, celebraben el Día d’Asturies con actuaciones folclóriques y romeríes asturianes.

En Bruxeles, vistiose como tolos años al Menneken Pis cola montera y el traxe asturianu y la capital europea tuvo su tradicional “Après-midi “Folklore”sur la Grande-Place”. Asturianos que viven na capital belga aconceyaronse na Grande-Place, centru neurálxicu de la ciudá y danciaron unos bailles tradicionales como se fai davezu cada añu. Esti añu foron munchos los asturianos que pasearon los sos traxes tradicionales pol centru de Bruxeles.

 

Asturianos dancen col traxe tradicional na Grande-Place de Bruxeles

Asturianos dancen na Grande-Place

Acompañáu pol director de l’Axencia Asturiana d’Emigración, Luis Miguel Fernández Romero, d’aquella, el conseyeru de Xusticia, Seguridá Pública y Relaciones Esteriores, Francisco Javier García Valledor, foi l’últimu representante gubernamental que disfruto en 2006 d’esta xornada na capital belga.

N’aquel momentu celebrábase la fiesta del Día d’Asturies colos emigrantes asturianos residentes en Bruxeles institucionalmente col nomatu de “Día d’Asturies na Emigración”, dempués de les ediciones anteriores de Bonos Aires y Madrid.

Aquel sofitu institucional y emocional a los asturianos del mundu quedo desaniciáu dafechu tres de la xida del gobiernu d’IX.

En Barcelona, a lo llargo de tola fin de selmana actuó’l grupu Xeitu nes instalaciones del propiu Centru Asturianu y nel Born y el sábado y el domingu convocáronse una bona montonera d’actividaes. Asina, esti sábadu 19 de Setiembre,  tres de l’actuación de Xeitu na Plaza Comercial nº12, del Centru Comercial del Born y el pregón de tolos años, hubo una Fabada de convivencia nel Centru Asturiany y pola tarde delles actuaciónes músicales (coros y tonada).

Y el domingu celebrose la tradicional Romería de la Santina, entamada cola Conexón Mundial de Radioaficionaos a les ocho la mañana. El Triangular de Fútbol Sala, la gaita y el tambor tradicionales en forma de pasacais, la Misa con ofrenda floral y la non menos tradicional Puya’l Ramu. A les 12 hores hubo una amuesa de Música Tradicional asturiana y Tonada Asturiana, a les 14 hores la xinta nel prau y pela tarde xuegos y deportes asturianos.

 

Tamién te podria gustar