Portada Política Los asturianistes de Podemos trazen la llínia roxa

Los asturianistes de Podemos trazen la llínia roxa

by asturnet

Como ya venía sintíendose dende hai selmanes, los representantes del movimientu asturianista llingüísticu integraos nel proyectu de Podemos Asturies tuvieron de dar estes vacaciones de Selmana Santa un pasu alantre y dexar bien afitao que nun van permitir un programa electoral nel que nun te la OFICIALIDÁ con toles lletres y ensin lletra pequeña. Xune Elipe ya dexara nidia la so posición hai tiempu d’abandonar la formación llegáu’l casu y vieno acabante de afitalo otra vuelta.

Nuna información asoleyada esta selmana vacacional l’Axencia Europa Press falaba na so web de “distintes postures ante la reivindicación histórica de la declaración d’oficialidá de la llingua asturiana”, principalmente estremaes “ente los que prefieren someter esti puntu a votación ciudadana, como’l restu del so programa electoral, o bien los que consideren que se debe asumir como un derechu básicu”. Y recoyía declaraciones de dalgunos de los más nomaos militantes de podemos que son asturianistes nomaos y reconocíos ensin dubies al respective de la oficialidá como Xune Elipe, cantante de Dixebra, y Pablo Antón Marín Estrada, ún de los meyores escritores de nueso y candidatu nel conceyu Xixón.

Xune Elipe ya deciera formar parte del equipu de Somos Asturies y de la llista electoral de Podemos Avilés coles condiciones de que Podemos Asturies nun fuera una delegación madrilana y que nun se discutiera la reconocencia oficial de la llingua asturiana ensin ambigüedaes de dengún tipu nel programa electoral. Xustamente lo qu’agora dalgunos candidatos de Podemos tan entamando a plantegar cola fin d’apartar la oficialidá del programa o dexalo arrequexao como una propuesta a debatir.

Queda perpocu tiempu pa pesllar el programa y la non inclusión de la oficialidá podría pasar muncha factura a Podemos Asturies, que tien nel asturianismu una bona parte de la escasa cadarma organizativa cola que cunta.

Tamién te podria gustar