Portada Música L’Aula Tradicional de Mieres celebró’l 12 Microconciertu

L’Aula Tradicional de Mieres celebró’l 12 Microconciertu

by asturnet

Esti vienres celebróse un nuevu Microconciertu del Aula tradicional Jorge Areces y Javier Tejedor de la Escuela de Música de Mieres del Camín nel que los escolinos de gaita, curdión y percusión de la Escuela interpretaron un repertoriu tradicional nel que s’incluyía esta pieza bretona, “Arin Arin”.

El Microconciertu ye una actividá que vien desendolcando esti añu la Escuela de Mieres y que va empobináu a los escolinos y pás de los estremaos cursos d’instrumentos de la escuela. El dedicau a la música tradicional yera’l númberu dolce ya incluyía la desplicación a los más pequeños de los instrumentos tradicionales por parte de Jorge Areces y Javier Tejedor.

Nel conciertu interpretóse tamién la Jota las Tabiernas, la Muñeira de Batribán, l’Añada pa Gael de Tejedor, el Son d’Arriba (polos escolinos de curdión Sergio y Pablo Zapico) y l’Asturias Patria Querida (col escolín Adrián Martínez a la gaita). Xunta estes pieces, el grupu del Aula tradicional interpretó “Cuquina”, “Jiga” y la pieza bretona “Arin Arin”.

Tamién te podria gustar