Portada Convocatories La lluz de Xovellanos sigue abierta nel Palaciu Revillaxixéu

La lluz de Xovellanos sigue abierta nel Palaciu Revillaxixéu

by asturnet

El Palaciu Revillaxixéu (Xixón) y la Casa Natal de Xovellanos acueyen ente abril y setiembre de 2011 la esposición La lluz de Xovellanos, que conmemora los 200 años de la muerte del ilustráu. Entamada por Acción Cultural Española (AC/Y), el Conceyu de Xixón, Caxastur y l’Institutu Feijoo d’Estudios del Sieglu XVIII, l’amuesa tien por oxetu averar a los ciudadanos la vida y obra del prócer con referencies a aspeutos familiares, la so peripecia política, les sos obres económiques, los sos proyectos pedagóxicos y l’urbanismu xixonés.

Esposición con catálogu venceyada al bicentenariu de Xovellanos que va sirvir pa dar a conocer los sos compromisos vitales y el proyectu ilustráu qu’acometió, que supunxo la puesta en práctica a escala del programa de progresu y felicidá pública de la Ilustración europea.

L’amuesa, coordinada pol Institutu Feijoo d’Estudios del Sieglu XVIII, estrémase en dos grandes árees temátiques, con diverses secciones:

Xovellanos: redolada familiar ya intelectual, el gabinete d’un ilustráu, maxistratura y vida política, visiones y representaciones de la so figura, el Xixón del sieglu XVIII.

L’Asturies del sieglu XVIII, tantu la que yera como aquella en que quería tresformase: territoriu, economía y sectores granibles, ciencia, universidá, sociedá y cultura.

L’amuesa esibe doscientes cincuenta y seis pieces, procedentes d’ochenta instituciones, ente les que se cunten archivos y biblioteques nacionales, conceyos, bancos, fundaciones, academies, museos y colecciones particulares.

Tamién te podria gustar