Portada Convocatories La canal de YouTube Crónicas d’Asturies convoca un concursu microrellatos

La canal de YouTube Crónicas d’Asturies convoca un concursu microrellatos

by redacción asturnews
La canal de YouTube asturiana Crónicas d’Asturies anima vieno acabante de facer auncia del so  primer certame/concursu de microrrellatos n’asturianu de la canal, que va empobináu sobremanera a los escolinos y que tien por premiu un llote de llibros valoráu en 300euros.

 Les bases del concursu son les que vienen darréu:

1- Podrán presentase a esti concursu de microrellatos toes aquelles persones que residan n’Asturies y que sepan, a lo menos, lleer y escribir n’asturianu.
2- Caún de los concursantes podrá presentar un máximu d’un microrellatu.
3- Los testos tendrán que tar ambientaos n’Asturies. Amás de ser orixinales e inéditos, tendrán que tar escritos n’asturianu normalizáu o en cualesquier de les sos variedáes (oriental, central y occidental), y nun podrán tar premiaos con anterioridá o n’espera de resolución en nengún otru certame lliterariu.
4- La estensión máxima de cada testu será de 300 pallabres.
5- Los participantes deberán d’unviar el so microrrellatu al corréu ellectrónicu cronicasdeasturies@gmail.com enantes del 18 d’avientu a les 23:59h en formatu PDF y depués d’haber contestáu a toles entrugues formulaes nesti cuestionariu.
6- El xuráu tará compuestu por tres persones espertes en llingua y lliteratura asturiana y’l so fallu será inapellable.
7- Establecese un únicu premiu pal microrrellatu ganador consistente nún llote de llibros n’asturianu valloráu en 300€.
8- La información rellativa al ganador y la entrega del premiu, comunicarase al traviés de les redes sociales oficiales de la nuesa canal de YouTube.

Más información nel siguiente enllaz:

Tamién te podria gustar