Portada Conceyos La esposición inédita “Terra incógnita” foi inaugurada nel CMAE

La esposición inédita “Terra incógnita” foi inaugurada nel CMAE

by redacción asturnews

La esposición inédita “Terra incógnita”, de Cristina Ferrández, inaugurose esta fin de selmana nel CMAEa Poder visitase hasta’l 7 de xunetu n’horariu de martes a domingu de 18 a 21 hores.

L’amuesa tien como filo conductor l’allugamientu ecolóxicu de l’artista que busca al traviés de distintes obres y disciplines afayar un nuevu territoriu tan utópicu como necesariu. Videoarte, dibuxu, pintura, fotografía ya instalaciones con materies naturales conviven na sala para amosar una “terra incógnita” qu’oldea colos paisaxes que conocemos y habitamos abriendo espaciu para la reflexón.

Con una escenografía envolvente, Cristina Ferrández harmoniza ética y estética partiendo de los sos pruyimientos de descubrimientu como sida para viaxar escontra lo cerbuno, más allá de les realidaes físiques y mensurables, y enfusase en territorios non expoliados nin mancillados.

Terraformación, cartografía suxetiva, isles emerxentes, exoplanetas, radiación cósmico, evolución, multiversos, lo inmanente… son conceutos qu’apuerten na creación de metáfores visuales instalativas que nos abasnar a un viaxe a lo desconocío inda por afayar o inclusive por crear.

Esta pulsión xenera unes obres que, entá viniendo del contactu cola vastedá de la naturaleza, trescienden la nuesa realidá física treslladándonos a un paisaxe interior, a un territoriu ensin conquistar qu’inda subyace no más fondo del ser humanu: utopíes esistenciales onde la creación de daqué nuevu puede dase ensin un previu orde establecíu.

Más información

Tamién te podria gustar