Portada Cine El biopic ‘Rocketman’ brilla na cartelera al pie de ‘La corresponsal’ y el postreru ‘John Wick’

El biopic ‘Rocketman’ brilla na cartelera al pie de ‘La corresponsal’ y el postreru ‘John Wick’

by redacción asturnews

La crítica vieno acabante de comparar el biopic de Elton John que llegó esti vienres a la cartelera col Bohemian Rhapsody dedicáu a la mayor gloria de Freddie Mercury y la formación de la banda Queen, unu de los ésitos más sonaos de la pasada temporada.

Primero porque dambos falen de dos iconos de la música británica, gais para más señes, y d’estremada personalidá que fueron grandes amigos. Y segundu porque dambes películes lleven la firma de Dexter Fletcher –l’actor y director encargar d’acabar Bohemian Rhapsody tres el despidu de Bryan Singer nun rodaxe tirante – anque lo cierto ye que’l tratamientu de la narración difier abondo.

La película, presentada nel festival de Cannes fora de concursu, percuerre la so esplosiva actuación a los 23 años na famosa sala El Troubadour de Los Ánxeles en 1970, levitando a ritmu de Crocodile Rock, el so increíble ascensu al olimpo del rock y la so cayida en picáu a los infiernos -con intentu de suicidiu incluyíu- gracies en parte a los intereses particulares de John Reid (Richard Madden) mánager egoísta mientres 28 años y amigu mientres un llustru, amás de ser el primer home col que se chó. Ensin llegar a que’l drama enxamás s’apodere de la función, Rocketman ye un rellato coloríu d’una vida intensa rodada en forma de musical porque asina lo quixo Elton John, que controló en primer persona una producción  al cargu del so home David Furnish y a la que nun-y falten unes cuantes dosis d’humor arreglaes con traxes brillosos de lenteyueles a cuál más estrambóticu.

Pol filme suenen temes mítiques del artista británicu, como Your song, Don’t Go Breaking My Heart, Honky Cat, Don’t Let the Sun Go Down On Me, Goodbye Yellow Brick Road, I Want Love o I’m Still Standing que faen cimblar a l’audiencia. Y depués ta la maraviyosa y sincera actuación de Taron Egerton, que s’atreve hasta a cantar cola so auténtica voz. L’intérprete británicu de 29 años, que yá coincidió con John en Kingsman: El círculu d’oru, nun asonsaña, alimentar de la esencia del cantante y sale tan bien paráu del retu que nun va ser estrañu ve-y ente los próximos cinco nomaos al Oscar al meyor actor. Méritos sóbren-y.

La corresponsal

La británica Rosamund Pike ufierta’l papel más complexu y emotivu de la so carrera na piel de la reportera de guerra estadounidense Marie Colvin, tou un referente nel periodismu que se foi a los países en conflictu pa dar voz a les hestories personales de les víctimes y morrió nun bombardéu en Homs (Siria) en 2012.

John Wick 3: Parabellum

El preciu pela cabeza del asesín a sueldo John Wick xube a catorce millones de dólares na tercer entrega d’esta saga d’acción basada nel cómic homónimu, unu de los mayores ésitos de taquilla de Keanu Reeves dende la so icónico Neo de Matrix. Nesta ocasión, el so personaxe convirtióse nel oxetivu de los sos propios colegues d’oficiu dempués d’asesinar a otru de los miembros del so gremiu. Ian McShane, Tope Berry o Anjelica Huston acompáñen-y nesta nueva aventura, la meyor de la franquicia.

https://youtu.be/F4_o_Ci6o7E

Tamién te podria gustar