Portada Convocatories La Comarca de la Sidra abre’l plazu pa presentase al VI Concursu de Cómic n’asturianu

La Comarca de la Sidra abre’l plazu pa presentase al VI Concursu de Cómic n’asturianu

by asturnet

Asturnews ufre les bases del concursu:

1. Participantes:

Van poder participar persones de cualquier nacionalidá, de forma individual o coleutiva, que, a la fecha d’entrega de los trabayos tengan fechos los 14 años.

2. Tema y Formatu:

El tema va ser llibre, pero tanto los personaxes como los guiones y la pinta final han ser ineditos y orixinales y han presentase en formatu DIN A-4. Los dibuxos van poder facese tanto en blanco y negro como en color, emplegando la tecnica que se vea más afayadiza. Nun hai estensión acotada.
Los testos han tar escritos n’asturianu. Nesti sen, pa estimar la obra, el xuráu va valorar los trabayos en conxuntu, ilustración y testu, pero cincando más en testu lliterariu.

3. Entrega

Los trabayos han entregase en Serviciu de Normalización Llingüística de la Mancomunidá de la Comarca de la Sidra na Cai Escueles de Paraes, n u 47 – 33529 Nava, o bien nes Oficines d’Información Xuvenil de la Comarca, Cai La Laguna, baxos 33520 – Nava y Centru Cultural San Juan de Capistrano C/ Asturias 22, 33300 Villaviciosa. Han presentase nun sobre zarráu nel qu’habrá de conseñase’l títulu de la obra y el seudónimu del/l’autor/a o autores Xunta la obra presentada, y dientro del mesmu sobre inxertarase otru (plica). Nesti últimu (na parte de fuera) conseñaráse’l títulu de la obra y (dientro) los datos que van darreu: nome y apellíos, señes, telefonu, títulu y seudónimu, y copia del DNI o tarxeta residente.
El plazu pa presentar los trabayos peracaba’l 17 de Payares de 2008 (inclusive)

4. Fallu del Concursu

El xuráu va tar formáu principalmente por creativos, artistes y ilustradores cualificaos, periodistes y profesores d’asturianu. El so fallu va ser públicu y inapellable, comunicándolu darreu a los concursantes premiaos y a los medios de comunicación autonómicos.

5. Premios

El xuráu va conceder los siguientes premios:
-.Un primer premiu de 500 € al meyor trabayu presentáu.
-.Dos accesit de 200 € caún pa los dos trabayos finalistes.
(premios arreyaos a les correspondientes retenciones fiscales).

6. Otros

Delles obres seleccionaes van formar parte d’una esposición que va viaxar polos diferentes centros culturales de la Comarca de la Sidra y de fuera d’esta que lo soliciten. Arriendes de lo anterior, la organización va editar una publicación coles obres premiaes.
En acabando la esposición los trabayos volveránse a los autores que lo pidan.
La organización d’esti concursu reserva’l derechu d’usar pa dalgún tipu de material promocional, los dibuxos presentaos, faciendo referencia al autor.
La participación nesti concursu supón la total aceptación de les presentes bases.

Tamién te podria gustar