Portada Política Joan Tardá reconoz dafechu qu’ERC nun votó la enmienda de FORO porque s’enquivocaron y afita la so defensa de la Llingua

Joan Tardá reconoz dafechu qu’ERC nun votó la enmienda de FORO porque s’enquivocaron y afita la so defensa de la Llingua

by asturnet

En rempuesta a les xestiones rializaes por Andecha Astur pa conocer cuala yera la causa pola qu’ERC votare a la escontra de la emienda de Sostres pal financiamientu de l’ALLA, el diputáu d’ERC nel Concresu español respuende con un mensaxe que p’Andecha confirma la denuncia d’inresponsabilidá y oportunismu de Foro al presentar esta emienda ensin facer dengún llabor col restu de los diputaos que podríen sofitala, pero que lo que fai ye cenciellamente reconocer la equivocación d’ERC.

Pola claridá de les declaraciones de Joan Tardà Andecha Astur camentaba interesante espublizales íntegramente na so web y nós reproducímosles darréu:

“Compañeros de Andecha Astur,

Lo vivido estos últimos días me ha parecido francamente lamentable. He recibido todo tipo de insultos y todavía ahora no me los acabo de creer. Que la gente de Esquerra, después de toda nuestra trayectoria en el Congreso de defensa de todas las lenguas “minoritarias” tengamos que presenciar lo que ha ocurrido estos días es, repito, lamentable.

Ya lo dije, no votamos la enmienda de Foro Asturiano porque nos equivocamos. Casi 4000 enmiendas, miles de votaciones y nos equivocamos en una! Por cierto votamos a favor de la que defendió IU en apoyo de la lengua asturiana. Y la del Foro, se nos pasó. Lo dije ya en las redes sociales.

Lo más cínico e impresentable es que se nos acuse a nosotros. ¿Acaso el PP votó a favor de las enmienda? Quien se cargó la enmienda fue el PP. Resulta que Foro no consigue el apoyo del PP y nos hace responsables a nosotros? ¿Acaso si hubiéramos votado a favor se hubiera ganado?

Repito, lamentamos habernos equivocado, pero también digo que estamos hablando de miles de enmiendas y horas de votaciones.

Nos parece muy, muy injusto el trato recibido.

En todo caso, nuestra manera de pensar y concebir la lucha por la normalización y oficialización de las lenguas perseguidas sigue intacto. Y con ello, nuestra solidaridad con los asturianos y su lengua propia.”

Tamién te podria gustar