Portada Política IX y PSOE siguen güei la negociación del presupuestu

IX y PSOE siguen güei la negociación del presupuestu

by asturnet

IX fizo anuncia pela mañana de que ya apurrió na tarde d’ayeri a la FSA les sos esixencies pa sofitar los presupuestos pa 2014, una propuesta que supón 112 millones d’euros adicionales en polítiques de reactivación económica, protección social y aumentu d’I+D+i empobináu sobremanera a la Universidá d’Uviéu.

Los dos partíos volverán axuntase güei por mor de que ye agora’l PSOE quien tien d’esclariar si ta dispuestu a aceptar los plantegamientos d’IX en materia de fiscalidá -la formación esixe aplicar impuestos a la banca y a patrimonios de más de 475.000 euros- y l’aumentu de la protección a sectores con más dificultaes.

El coordinador d’IX, Manuel González Orviz, esplicó a la salida del alcuentru que los marxes de negociación son escasos, porque la pretensión d’IX inclúi ampliar el montu total del presupuestu pa lo que, dixo, presentamos víes de financiamientu adicionales.

Nel casu del impuestu de patrimoniu, establezse un mínimu exentu de 175.000 euros más la vivienda habitual d’hasta 300.00 euros.

Tamién te podria gustar