Portada Política IX plantega crear 11 millones d’emplegos amestaos a la industria n’Europa

IX plantega crear 11 millones d’emplegos amestaos a la industria n’Europa

by asturnet

Un plan industrial pa la creación de 11 millones n’Europa. Esa ye la propuesta qu’Izquierda Xunida y el Grupu de la Izquierda Europea pretenden articular dende Bruxeles, según anunció güei el númberu 2 d’IX a la Eurocámara, Paloma López. El programa d’impulsu de la economía preve acciones en sectores tradicionales clave,como siderurxa o’l naval, amás d’otros nuevos.

El númberu dos d’IX al Parlamentu de Bruxeles aseguró, por poner un exemplu, qu’esisten distintes posibilidaes pa xenerar una nueva estructura granible, incluyendo tamién la construcción. Eso sí, matizó, alloñada del modelu especulativu que xeneró la burbuya inmobiliaria. Nesti sentíu, esplicó que, amestáu a la rehabilitación de viviendes podríen xenerase hasta 500.000 puestos namá n’España.

Pa l’hasta agora responsable d’emplegu de CC OO, ye indispensable que la ciudadanía tome consciencia de la importancia de la cita electoral europea, una y bones les reformes llaborales, o les polítiques d’axuste que supunxeron l’amenorgamientu de prestaciones, servicios y perda d’emplegu fueron impuestes dende la Unión Europea, con un Conseyu, dixo, en manos de la derecha.

Paloma López axuntó esta mañana cola agrupación Comarcal de CC OO en Xixón, col so secretariu a la cabeza, Roque Galcerán, pa presenta-y la propuesta d’IX en materia d’emplegu n’Europa. L’oxetivu esplicó la candidata, ye llograr puestos calidables qu’acaben cola precariedá y los infraemplegos, que nun garanticen la salida de la probeza.

Al pie de Paloma López, la candidata per Asturies, Ángela Vallina, aportunó en que tola acción d’IX articulará sobre los trés exes de la Márcha de la Dignidá: “pan, trabayu y techu”, elementos que namái van ser posibles con un cambéu na correlación de fuerces nel Parlamentu Européu, hasta agora apoderáu por conservadores y socialdemócrates.

Tamién te podria gustar