Portada Política IX demanda abrir el centru Stephen Hawking en Llangréu

IX demanda abrir el centru Stephen Hawking en Llangréu

by asturnet

El grupu parlamentariu d’IX na Xunta Xeneral va preguntar a la Conseyera de Agroganadería por qué nun cumplió colos plazos pa la presentación del Plan del Llobu nel parlamentu asturianu, afitaos pa finales del añu pasáu; va apelar al conseyu de Gobiernu sobre política en materia d’inmigración, concretamente sobre l’impactu nos inmigrantes residentes n’Asturies de les nueves polítiques de represión y espulsión d’esti colectivu, ante la grave alarma social que se creó ente los inmigrantes ya inclusive ente los funcionarios encargaos d’aplicales, polo que suponen de vulneración de los más elementales derechos humanos. Dambes cuestiones van tener llugar na sesión del xueves, ente que’l vienres, la coalición va defender una Proposición Non de Llei na qu’encamienta al conseyu de Gobiernu a dirixise al Gobiernu de la nación con cuenta de que ésti garantice’l financiamientu abondu que faiga posible tantu’l remate final de les obres como l’alquisición del Centru Stephen Hawking de Llangréu, pa la so apertura a lo llargo del añu.

De la mesma, IX pide que’l Gobiernu de Rajoy respecte’l proyectu inicial del Centru y, arriendes d’ello, adquiera la considerancia de Centru de Referencia Estatal pa les Persones con Discapacidáes Neurolóxiques y caltenga el previstu calter públicu de la so xestión.

Per otru llau na Xunta de Voceros d’ayeri pela mañana aprobóse, a propuesta d’IX, que la Comisión de Reglamentu de la Xunta axunte tolos xueves. Hasta’l momentu yera’l presidente quién lu convocaba más o menos cada 15 díes. Respectu al calendariu de plenos de la campaña de les elecciones europees, los grupos alcordaron que nun haya plenu namá la última selmana de la campaña, anque nel Congresu suspender mientres tola campaña ya inclusive a finales d’abril.

Sobre la sentencia de Tenneco, conocida ayeri pela mañana y a entrugues de los periodistes, Ángel González, voceru parlamentariu d’IX, considera que la meyor solución pa esti casu y otros que se tán produciendo, como’l de Coca-Cola, ye l’anulación de la reforma llaboral, “que ye la que pon en bandexa los despidos y los zarros”. Tamién aseguró’l voceru que felicitamosnos del ésitu nos tribunales na midida qu’anula los despidos y pidimos a la empresa que recapacite y siga trabayando n’Asturies como taba, con beneficios, y que nun vuelva empezar. Tienen tou nuesu sofitu los trabayadores ante lo que faiga falta faer”, concluyó.

Tamién te podria gustar