Portada Política Fernando Lastra anecia con facer por recibir más antipremios nuna carta remitida a la Xunta Pola Defensa de la Llingua

Fernando Lastra anecia con facer por recibir más antipremios nuna carta remitida a la Xunta Pola Defensa de la Llingua

by asturnet

El portavoz de la FSA, Fernando Lastra, ganador del “Madreñazu”, l’antipremiu de la Xunta Pola Defensa de la Llingua, fizo promesa por carta de siguir nel so llabor d’enemigu declaráu de la normalización de la llingua asturiana, asegurando que la so intención ye la de ser merecedor del antipremiu con más gana nel futuru. Hai que facer rescamplar que la so contestación coincide nel tiempu col asoleyamientu del informe sobre les llingues minorizaes del Conseyu d’Europa, onde se critica espresamente a l’alministración asturiana y a la del Estáu por nun tomar midíes urxentes y firmes de compromisu col idioma propiu d’Asturies, y onde se demanda la oficialidá como una de les bases fundamentales p’asegurar la sobrevivencia d’esta llingua milenaria.

Fernando Lastra, portavoz de la FSA y premiáu col “Madreñazu”, contestó que diba facer por merecer el premiu con más gana, coincidiendo col tirón d’oreyes que’l Conseyu d’Europa-y da a l’alministración asturiana.

El conteníu lliteral de la carta unviada por Fernando Lastra ye’l que vien darréu:

Estimados amigos:

Muy considerados por la atención; siento no poder hacer acto de presencia para recoger el antipremio concedido. Lo recibo, no lo duden, con toda deportividad.

Espero no pecar de falsa modestia al considerar que puede que no haya hecho méritos suficientes para merecer su amable reconocimiento; me aplicaré, en el futuro, con el mejor espíritu de superación.

Atentamente. Fernando Lastra Valdés

El sábadu 20 d’avientu, a les 19:30 hores, nel Salón d’Actos del Antiguu Institutu de Xixón, la Xunta pola Defensa de la Llingua Asturiana va entregar los sos Premios Andrés Solar.

Tamién te podria gustar