Portada Lliteratura Ribeseya pide a Cultura que la próxima Selmana de les Lletres tea dedicada a Enriqueta González Rubín

Ribeseya pide a Cultura que la próxima Selmana de les Lletres tea dedicada a Enriqueta González Rubín

by asturnet

El conceyal de Cultura del Ayuntamientu de Ribeseya, Juan González Martino, entrevistóse ayeri cola Directora Xeneral de Política Llingüística, Consuelo Vega, pa pidi-y que la XXXI Selmana de les Lletres Asturianes se dedique a la escritora llocal Enriqueta González Rubín.

L’edil quier amás que los actos centrales se celebren nel so conceyu, onde ñació l’autora’l 17 d’abril de 1832, anque ta abiertu a la participación d’otros conceyos, como Llanes, onde s’atopó l’únicu exemplar conocíu de la obra titulada “Viaxe del tíu Pacho el Sordu a Uviedo”, impresa en 1875, y polo tanto primer novela espublizada n’asturianu.

Consuelo Vega dexa en manes agora de la nueva conseyera de Cultura, Mercedes Álvarez, la decisión.

El Conceyal, comentó, que, seya positiva o negativa la decisión final de la Conseyería, lo que tien claro ye que “2009 va ser l’añu d’Enriqueta González Rubín nel conceyu de Ribeseya.

Apaez un exemplar de la primer novela n’asturianu “El viaxe del tíu Pacho el Sordu a Uviedo” espublizada por Enriqueta G. Rubín en 1875

Tamién te podria gustar