Portada Comunicación El grupu Recoletos desembarca n’Uviéu y Xixón con un nuevu diariu gratuitu

El grupu Recoletos desembarca n’Uviéu y Xixón con un nuevu diariu gratuitu

by asturnet

Una tirada diaria de 40.000 exemplares, una estensión d’ente 24 y 48 páxines y una apuesta pola cultura, l’ociu, el consumu y el mediu ambiente. Con eses cartes de presentación saldrá a la cai n’Uviéu y Xixón, a mediaos de xineru, el nuevu diariu gratuitu ‘Qué diario’, editáu pol grupu de comunicación Recoletos -que xestiona, ente otres cabeceres, Marca, Expansión y Diario Médico-, y en cuya fechura trabaya yá un equipu d’once profesionales.

El nuevu mediu de comunicación, qu’alterará el mercáu tradicional de la prensa asturiana de papel al ufrir por primer vegada nel Principáu información diaria gratuita de gran difusión, editará les dos cabeceres asturianes dende una redacción única, allugada na cai Campoamor d’Uviéu, na que redactores, fotógrafos y comerciales trabayen dende finales d’ochobre coordinaos por Juan Carlos Villar.

La iniciativa de Recoletos ye d’ámbitu estatal y prevé el llanzamientu simultáneu de cabeceres nuna docena de capitales o grandes ciudaes. Los primeros númberos del diariu llegará en xineru a los puntos de repartu -llugares de pasu y gran afluencia de ciudadanos n’Uviéu y Xixón- col propósitu d’oriellar la información densa sobro política o el mundu llaboral y centrar el focu n’asuntos más cercanos a los llectores, como la denuncia vecinal y el consumu familiar.

Orixináu en 1977 y presidíu por Jaime Castellanos, el grupu Recoletos emplega a 1.200 trabayadores y edita les publicaciones periódiques Marca, Expansión, Actualidad Económica, Telva, Diario Médico y Gaceta Universitaria.

Archivu. El grupu Recoletos, propietariu de Marca y Expansión, prepara la edición d’un diariu gratuitu n’Uviéu

Tamién te podria gustar