Portada Escéniques El Foru pola Poesía presenta un discu-llibru d’Ana Rosa Fernández

El Foru pola Poesía presenta un discu-llibru d’Ana Rosa Fernández

by asturnet

El Foru pola Poesía presenta esti xueves 1 d’avientu la primera d’una serie de publicaciones que va entamar col oxetivu de difundir la obra lliteraria d’autores vinculaos a la Cuenca’l Nalón. La poeta Ana Rosa Fernández firma’l discu-llibru ‘El pesu de la lluz’ col que’l Foru materializa el so proyectu conxuntu.

El Teatru municipal de San Martin del Rei Aureliu en L’Entregu va acoyer esti xueves 1 a les 20.00 hores l’actu de presentación de la obra d’Ana Rosa Fernández. Amás de la presencia de l’autora van intervenir nel actu el prologuista de ‘El pesu de la lluz’, Javier García Cellino, la presidenta del Foru pola Poesía, Eli Felgueroso y les recitadores Noelí Puente y Paqui Jambrina. La parte musical del eventu va tar a cargu de los cantantes Liliana Fernández, Marisa Valle y Fernando Valle, acompañaos polos músicos de la orquesta del Conservatoriu del Nalón Beatriz Losa, al pianu; Alejandro Gónzález, a la flauta; Ángel Calvo, al violín; y Xulio Arbesú a la guitarra.

La edición de ‘El pesu de la lluz’ d’Ana Rosa Fernández ye la primera d’una serie entamada pol Foru pola Poesía, una inicitiva conxunta na que participen l’asociación de muyeres Les Filanderes, Cauce del Nalón y Reciella Malory.

Tamién te podria gustar