Portada Escéniques El colectivu Ropa Tendida presenta “El Desafío” nel Conseyu de Mocedá de Xixón

El colectivu Ropa Tendida presenta “El Desafío” nel Conseyu de Mocedá de Xixón

by asturnet

“El Desafío”, proyectu ganador del premiu Astragal 2006, presentase güei a les 19:30 hores nel espaciu del mesmu nome del Conseyu de la Mocedá de Xixón. Los premios Astragal formen parte del programa “culturaqui” de la Conseyería de Cultura en collaboración col Conseyu de la Mocedá y la Fundación Municipal de Cultura de Xixón, y tan empobinaos a reconocer el llabor de los xóvenes creadores asturianos y sofitar la experimentación artística.

Sofía Fernández Castañón, Juan Tizón, Olga Fernández, David Feito, Ricardo Santana, Guillermo Tuñón , Víctor García y Diego Muñiz Santamarta son los integrantes del “Colectivu Ropa Tendida”. En “El Desafío” proponen una instalación artística que simula un cuadriláteru de boxeu onde varios poetes, como Luís Piquero o David González, mantienen una griesca metafórica recitando les sos obres al travies d’una proyección audiovisual.

Nel actu de presentación van participar: Jordán Suárez Garea, Presidente del Conseyu de Mocedá de Xixón, el Conceyal de Xuventú, Iván Álvarez Raja; la Conceyala de Cultura, Mercedes Álvarez y la Directora Xeneral del IAJ, Carmen Barrera.

Tamién te podria gustar