Portada Música El Canto del Loco acusa a la industria’l discu de “restrinxir” la música

El Canto del Loco acusa a la industria’l discu de “restrinxir” la música

by asturnet

La lluvia nun impidió anueche qu’El Canto del Loco llevara la plaza de toros d’El Bibio, en Xixón, al borde’l llenu, nun conciertu onde’l pop enérxicu de la banda madrilana ‘caló’ a más de 8.000 asistentes y que supuso la primer visita a la ciudá de los integrantes del grupu, Dani Martín, David Otero, Chema Ruíz y Jandro Velázquez.

Los primeros acordes de ‘La Insoportable’ y l’ésitu ‘A contracorriente’ abrieron una hora y media de música na que los temes del últimu discu del grupu, ‘Estados de ánimo’, amestáronse con coreaos cancios d’álbumes anteriores.

Nos momentos previos al recital, el grupu madrilanu declaró’l so interés por aportar a tolos públicos, pero aseguró que nun-y da más que se-yos aplique la etiqueta de ‘grupu de quinceañeres’, nun mercáu estigmatizáu polos designios de la industria discográfica: A xuiciu de los miembros d’El Canto del Loco, l’actitú de promotores y cases editores, que “busquen dalgo rápido, que dea perres”, contribúi a “restrinxir” la música, “ensin preocupase namás que por un look que venda”.

El so estilu pop-rock llevó a la banda a lo más alto nel panorama estatal, en parte, según los propios músicos madrilanos, porque anguaño nun se tá faciendo música d’esti estilu. Siguidores declaraos de grupos como Fito y los Fitipaldis, Marea, Macaco, Bebe y José el Brujo, los integrantes d’El Canto del Loco reconocen que la fusión ye’l puntu fuerte de les corrientes musicales d’anguaño.

La banda de Madrid dará conciertos hasta ochobre, casi diariamente, y depués d’unes vacaciones sacarán al mercáu un nuevu discu en setiembre de 2005 qu’anuncien el más divertíu de toos, colos sonidos más frescos d’EL Canto.

Tamién te podria gustar