Portada Música El Campoamor acueye’l 17 el conciertu ‘Muyeres en Música’

El Campoamor acueye’l 17 el conciertu ‘Muyeres en Música’

by redacción asturnews

El Campoamor va acoyer el día 17 el conciertu Muyeres en Música pa visibilizar el trabayu de la muyer nel mundu de la música, el trabayu incansable de les muyeres “por y pa la música y que foi pocu reconocíu a lo llargo de la hestoria”, según indicó’l conceyal del ramu José Luis Costillas.

Un recital nel que la orquesta Uviéu Filarmonía va interpretar distintes obres so la batuta de la directora Isabel Rubio y qu’anguaño ye posible, recordó Pilar Rubiera, “gracies a la llucha de les muyeres mientres l’últimu sieglu” una y bones la primer vegada qu’una muyer púnxose  al mandu d’una orquesta foi en 1930.

La directora protagonista d’esti conciertu, Isabel Rubio, estimó “tolos pasos que se dan pola igualdá” porque “una vegada que la música suena, nun hai xéneros, y les muyeres tienen de ser reconocíes nel so trabayu porque somos igual de bones que los homes”.

El conciertu, que va tener llugar nel teatru Campoamor, va tener dos partes bien estremaes: la hestórica, na que se van escuchar dos obres de dos compositores pocu programaes pola so condición de muyer:  la Obertura en Do Mayor de Fanny Mendelssohn (1805-1847) y la Sinfonía nº 1 nel mio menor, de la compositora afroamericana Florence Price (1887-1953) y otra parte contemporanea col estrenu absolutu de obrar “Mensaxe interestelar” de la compositora uvieina Raquel Rodríguez.

La mesma autora esplicó que la so obra forma parte del “Proyectu Beethoven”, un encargu d’Uviéu Filarmonía con motivu del 250.º aniversariu de la nacencia del compositor.  El puntu nel que parte la inspiración de Rodríguez ye’l llanzamientu de 1977 de dos sondes al espaciu con música, ente otru compositores, de Beethoven. “Mensaxe interestelar, sería la contestación d’una civilización alienígena que consiguió decodificar la música unviada”, esplicó la compositora. Nel conciertu va rindise amás, un especial homenaxe a la hestórica llibrera d’Uviéu, Conchita Quirós, apocayá finada.

Tamién te podria gustar