Portada Política El Bloque por Asturies pidi que se tomen midíes escontra los ultras n’El Molinón

El Bloque por Asturies pidi que se tomen midíes escontra los ultras n’El Molinón

by asturnet

El Bloque por Asturies vieno acabante pidir a la Delegación del Gobiernu n’Asturies y al Sporting S.A.D. que tomen midíes escontra los Ultras del Sporting pol comportamientu racista y xenófobu que demuestren lo mesmo n’El Molinón como fuera de Xixón. Pal BPA “los insultos racistes y xenófobos son el pan de cada día, igual que símbolos como calaveres nazis o pancartes contra los inmigrantes, Y lo más triste ye ver cómo l’Sporting consiente estes actitues y permite qu’esistan estos grupos dando-yos too topu de facilidaes como acuta-yos una zona específica nel campu y precios populares pa que nesa zona se faiga apoloxía del racismu y del fascismu, dando una imaxe de l’afición sportinguista que nun tien nada que ver cola realidá, y que fai que los socios y aficionaos tean avergonazaos de la imaxe que se da d’una institución centenaria”.

Esti consentimientu choca tovía más pal Bloque en viendo como la Delegación del Gobiernu español n’Asturies persigue a los antifacistes que se manifestaron escontra una concentración en Cangues d’Onís de la organización fascista y ultraderechista Democracia Nacional, pa los que se piden penes de 35 años de carcel mientres se consienten concentraciones d’esti tipu.

Por eso, el BPA “pidi a la Delegación del Gobiernu español n’Asturies, la directiva del Sporting y la comisión antiviolencia que tomen cartes nel asuntu yá, y que nun se tenga que volver a escuchar insultos contra los xitanos, contra los fubolistes negros nin estranxeros, nin ver pancartes nin banderes que fomenten la violencia”.

Tamién te podria gustar