Portada Música El Bicho, Def Con Dos y O’Funk’illo dinamiten la segunda xornada del Derrame Rock

El Bicho, Def Con Dos y O’Funk’illo dinamiten la segunda xornada del Derrame Rock

by asturnet

Tres el pasu nada inadvertíu pelos escenarios del Derrame Rock del descaru de La Mala Rodríguez, la raza d’Orishas y el realcuentru de los fans siempre fieles de Dixebra, el macrofestival llega güei al so Ecuador ensin baxar mediu grau de temperatura ambiente. Sesión de sones amecigayaos y rock de la vieya escuela radical nel escenariu San Miguel con Albertucho, Skalariak, El Bicho y Reincidentes. Nel escenariu Música Sol, doble ración de gamberrería iconoclasta con O’funk’illo y Def Con Dos.

Los amigos de madrugar tienen a les 13.30 l’empiezu de la segunda xornada del Derrame con Sabandijas nel escenariu con nome de marca de cerveza. Van siguilos nel mesmu sitiu Albertucho, Vacazul y los vascos Skalariak. Los inclasificables El Bicho, los veteranos del rock cañeru del país Fé de Ratas y como traca final Reincidentes.

Nel escenariu que patrocina asoleyando’l so nome una cadena televisiva

musical la sesión escomienza a les 14.15 con Discordia. Darréu Síncope, Hora Zulú y EUKZ. Rage apaez a media tarde y cierren la nueche dos estrelles nada fugaces: O’funk’illo y Def Con Dos.

De metanes les actuaciones d’esta segunda xornada, non aptes pa cardiacos sensibles, siguen desenvolviéndose les actividaes de la parte del festival dedicada a la reflexón y a la mirada sobre la memoria hestórica. Güei los protagonistes son los supervivientes de los campos d’esterminiu nazis, con un testimoniu directu d’Ángelita Andrada (Amical Mauthaussen) y el gabitu del periodista Xuan Cándamo. De siguío videoforum cola proyección del documental “Vascos esclavos del III Reich”, una producción d’Euskal Telebista y Canal d’Hestoria, sobre los prisioneros fuxíos del frente republicanu d’Euslherria caíos nos campos nazis.

Mañana, últimu día del Derrame Rock, nun escenariu la presencia de Transfer y los ya clásicos nel festival Berrones. Nel otru escenariu les brigaes coloraes de la Banda Bassotti y Mago de Oz.

Derrame Rock ’05

Tamién te podria gustar