Portada Sociedá Valledor recibe esti domingu en Tazones a una delegación bretona y a otra irlandesa

Valledor recibe esti domingu en Tazones a una delegación bretona y a otra irlandesa

by asturnet

Dos delegaciones de los conceyos de Glomel (Bretaña) y Camp (Irlanda) lleguen esti domingu a Tazones pa roblar l’hermanamientu del puertu maliayés con estos llugares de la ribera l’Arcu Atlánticu. Los representantes de los conceyos bretón ya irlandés van ser recibíos pol conseyeru de Xusticia y Esteriores, Francisco Javier García Valledor qu’asiste al actu d’hermanamientu y convida a les delegaciones a una espicha nun llagar cercanu a Tazones.

El conseyeru va pronunciar el discursu de bienllegada a los representantes de Glomel y Camp -casi un cientu de persones-, y de siguío va apurri-yos un regalu institucional y la enseña d’Asturies a cada miembru de les delegaciones. L’actu va celebrase a les 20.30 de la tarde nel Llagar El Catalín con una espicha na que’l conceyu de Maliayo y el Gobiernu del Principáu conviden a los delegaos bretones ya irlandeses.

Según manifestó la Conseyería de Xusticia y Esteriores esti hermanamientu del llugar de Tazones coles ciudaes de Glomel y Camp “enmárcase dientro una deseable y fructífera política de reconocimientu mutu ente los países del Arcu Atlánticu al que pertenez Asturies por xeografía y por afinidaes culturales”.

Tamién te podria gustar