Portada Emigración El Conseyu de Comunidaes presentó la II Promoción de la Escuela de Veranu d’Asturianía

El Conseyu de Comunidaes presentó la II Promoción de la Escuela de Veranu d’Asturianía

by asturnet

El presidente del Conseyu de Comunidaes Asturianes, Manuel Fernández de la Cera y el Director Xeneral de Relaciones Institucionales y del Serviciu Xurídicu de la Conseyería d’Esteriores del Principáu, Manuel Cabaleiro, presentaron ayer n’Uviéu la segunda promoción de la Escuela de Veranu d’Asturianía. La iniciativa, inxertada nel Plan Integral d’Emigración, tenta que les nueves xeneraciones de los asturianos del esterior caltengan los sos raigaños col so país d’orixen.

Esti programa, que tuvo la so primer promoción ente los años 2002 y 2004 quier ufiertar dar a los fíos de los emigrantes una formación afayadiza de l’Asturies actual y afalalos a participar nes actividaes de los centros y cases asturianes del esterior. Atendiendo a ello, el Plan Integral d’Emigración (2004-2007) incorpora la Escuela de Veranu d’Asturianía dientro la so cuarta estaya: “Pa que los asturianos del mundu s’organicen en comunidá”, como llínea d’ actuación xestionada pol Conseyu de Comunidaes.

Los oxetivos de la Escuela son l’afondamientu del significáu de la “Asturianía” y el so ordenamientu normativu;divulgar la estructura, organización y funcionamientu del Conseyu de Comunidaes Asturianes y de los centros asturianos y entidaes asemeyaes homologaes pol Principáu; potenciar la conservación de les nuestres tradiciones y velar poles características esenciales y diferenciadoras de la nuestra cultura popular. El programa tamién tien una parte formativa pa cualificar monitores de cultura y música tradicional asturianes que puedan formar a la so vez a otres persones y dinamizar l’actividá cultural nos sos centros asturianos.

El Plan d’estudios desenvuélvese nun ciclu de tres cursos de 15 díes caún que se van entamar n’Uviéu los meses de xunetu de 2005, 2006 y 2007, con un total de 300 hores llectivas (100 hores por cursu). L’alumnáu puede escoyer ente les especialidaes de Baile Tradicional o Gaita. Al final del ciclu van recibir un “Diploma de Monitor/a de Cultura y Música Tradicional Asturianes”.

La Escuela d’Asturianía convocó pa esti añu un total de 26 places, pa les que se presentaron 43 solicitúes. Nesta segunda promoción van participar mozos y moces residentes n’España, Arxentina, México, Chile, Cuba, Uruguay , Venezuela y Bélgica.

Emigrastur

Tamién te podria gustar