Portada Política Círuclu Lliberal y Compromisu súmense a la denuncia toponímica en Xixón

Círuclu Lliberal y Compromisu súmense a la denuncia toponímica en Xixón

by asturnet

Al traviés de comunicaos, el grupu políticu Compromisu por Xixón y l’asociación Crírculu Lliberal d’Asturies, súmense a la denuncia fecha pola Xunta pola Defensa de la Llingua Asturiana contra’l Conceyu de Xixón, por, según la organización, cambiar cartelos cola toponimia oficial por otros cola derogada.

Compromisu por Xixón esixe la restitución de la topononimia y recuerda “los años de llucha” que costó que se punxeren de forma correcta estos nomes. Por ello piden responsabilidaes por una decisión que camienten “atenta contra la cultura asturiana, contra la llegalidá y contra la economía llocal, al emplegar perres públiques pa estropiar, lo que per una vegada taba bien fecho”.

El Círculu Lliberal d’Asturies, pela so parte, diz tener constancia de que “dende hai selmanes tán sustituyéndose decenes de lletreros cola toponimia oficial, na zona rural del conceyu de Xixón y per parte del Ayuntamientu, por otros castellanizaos y que nun se correspuenden colos nomes de llugar vixentes y únicos llegales”. Recuerden que “los topónimos oficiales sonlo a tolos efectos y per parte de les instituciones son d’usu obligáu”.

Pal Círculu “considerando la situación económica actual, el que dende l’Ayuntamientu de Xixón se despilfarre dineru público no que ye una manifiesta illegalidá, fai muncho más grave esta inaceptable actuación” polo qu’esixe que dende la conceyalía xixonesa encargada de la zona rural se dean les esplicaciones oportunes, procedan a reponer tolos lletreros camudaos y asuman responsabilidaes polítiques, dáu’l casu, pa iguar lo que ye pa esta organización “un ataque a la identidá asturiana, a los valores democráticos y a la mesma Constitución Española”.

Tamién te podria gustar