Portada Gastronomía Cangues d’Onís va celebrar les Xornaes Gastronómiques de La Vega’l Seya

Cangues d’Onís va celebrar les Xornaes Gastronómiques de La Vega’l Seya

by asturnet

Redacción.

El Conceyu de Cangues d’Onís organiza les xornaes gastronómiques de productos de La Vega’l Seya, que van tener llugar los díes 8, 9 y 10 de xunu, cola participación de restorante y sidreríes que yá confirmaron los sos menús pal eventu. Esta cita cola gastronomía de los Picos d’Europa afálase una añu más dende Incatur, que “quier asina promocionar los productos de calidá que se faen nesta comarca y que tienen una perfeuta preparación culinaria nos fogones de los chigres de la zona”.

En total van ser 18 los restoranes que van ufiertar lo meyor del so saber facer gastronómicu. Alimentos como les verdures, los quesos, les carnes, el pescáu, la caza o les llegumes, van completase con postres de tou tipu. Caún de los chigres va ufiertar menús con platos con precios estremaos, “pa que los clientres escueyan el que meyor s’adauta a los sos gustos” y claro ta, a les sos necesidaes.

Amás, aprovechando la celebración d’estes Xornaes y les fiestes de San Antón, dende’l Centru Comercial de los Picos d’Europa en Cangues d’Onís, ponse en marcha una promoción de productos estrella, “que van podese mercar a precios especiales rebaxaos”, ente’l vienres 8 y el domingu 17 de xunu. Los establecimientos van indicar nos escaparates los productos en promoción.

Tamién te podria gustar