Portada Escéniques Anabel Santiago, Joaquín Sabina y El Brujo na programación trimestral del Teatru Xovellanos

Anabel Santiago, Joaquín Sabina y El Brujo na programación trimestral del Teatru Xovellanos

by asturnet

El cantante Joaquín Sabina vuelve al Teatru Xovellanos de Xixón después del so “gatillazu” y va facelo escomenzando na ciudá playa la so nueva xira el prósimu 6 de mayu. A lo llargo de los prósimos meses xunto a Sabina van desfilar pel escenariu del coliséu xixonés Anabel Santiago col so tributu a la cantadora Diamantina Rodríguez, el xueves 20 d’abril y el grupu de folk Lliberdón al llau de la orquesta tradicional gallega SonDeSeu el viernes 19 de xunu.

Nel terrén teatral la programación del Xovellanos pal prósimu trimestre inclúi l’espectáculu “El Túnel” d’Ernesto Sábato, con Héctor Alterio el día 1 d’abril; “La cabra y Miss Yoes”, con Karra Elejalde; ” Los Misterios de El Quijote” de Rafael Älvarez ‘El Brujo’; y “Visitando al Sr.Green” cola dirección de Juan Echanove, ente otres producciones.

Un ciclu dedicáu al cineasta suecu Ingmar Bergman en colaboración col Festival Internacional de Cine de Xixón y diversos conciertos pa remembrar l’Añu Mozart componen el cartelu más destacáu de la programación de primavera nel Teatru Xovellanos.

Tamién te podria gustar